معرفی تلفن بین الملل VOIP

شبکه های مخابراتی که جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان امروز هستند، بیشترین سهم را در تبادل اطلاعات و اخبار بر عهده دارند. امروزه این فناوری که قدمتی بیش از صد سال دارد، صورت پیشرفته تری به خود گرفته و خود را با نیازهای جدید تطبیق داده است. با پیشرفت تکنولوژی و مطرح شدن شبکه های کامپیوتری (به خصوص اینترنت) و امکان برقراری ارتباط به صورت سوییچ بین بسته های داده، (Packet Switching) ارسال داده بر روی این شبکه ها به صورت جدی مطرح شد و در تمامی موارد موفقیت آمیز نمود.

خدمات تلفن بین المللی اینترنتی VoIP

در جایی که اطلاعات منتقل شده بر روی شبکه های کامپیوتری شکل صوتی به خود بگیرند VoIP ۱ مطرح میشود. شایان ذکر است که برای داشتن یک ارتباط از نوع VoIP باید شبکه های بر پایه پروتکل IP داشته باشیم. حال با توجه به این که بزرگترین شبکه بر پایه VoIP شبکه اینترنت است، به طور معمول از این فناوری به عنوان منتقل کننده صدا بر روی شبکه اینترنت یاد می شود. یکی از دلایل مهم پیشرفت روزافزون VoIP یا همان انتقال صدا بر روی بستر اینترنت را می توان کم هزینه بودن انتقال صدا و استفاده از بستر موجود داده ها در جهت انتقال صدا دانست.

خدمات IP PBX برای شرکت ها

امروزه در اکثر سازمانها، هزینه زیادی صرف تماس های تلفنی داخلی، بین شهری و بین المللی و یا پاسخگویی به مشتریان می گردد. استفاده از سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه های IP امکان مکالمه رایگان بین مرکزها، همچنین مکالمه های بین المللی با هزینه کم را با کیفیت قابل قبولی ارائه میکند. این سیستم افزون برآنکه همه امکانات سیستم های تلفن سانترال معمولی را پشتیبانی می کند، امکانات متنوع دیگری از جمله صندوق صوتی، پاسخگویی خودکار و امکان تماس مستقیم بین المللی کم هزینه با گوشی تلفن را نیز فراهم کرده و به این جهت که از ساختار شبکه های کامپیوتری معمولی استفاده میکند، نیازی به کابل کشی مجزا برای راه اندازی این سیستم وجود ندارد.

مزایای سرویس IPPBX برای شرکت ها

تماس رایگان بین دفترهای شرکت در هر نقطه داخل یا خارج از کشور با کیفیت مطلوب

استفاده بهینه از پهنای باند و کانال های انتقال

کاهش هزینه نگهداری سیستمها

قابلیت افزایش ظرفیت با هزینه کم

امکان برقراری ارتباط بین مشترک های تلفنی و کامپیوتر

ترکیب کلیه سرویس هایی مثل Voice Mail, E-mail و یکپارچه نمودن سرویسها

ارائه سرویس کنفرانسهای چند جانبه

و امکانات دیگر دستگاه .... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.